måndag 17 september 2012

Knasigt självporträtt

Då var helgen över och Johan har åkt tillbaka till Sthlm, de 2 dygnen gick hur fort som helst.
På lördagen blev det en tur med grabbarna (Johan & Medin) till Vånevik för en fotorunda. Det var riktigt stort och mysigt där så det blir fler turer dit för lite avkoppling, och nästa gång får hundarna följa med. Bilderna har jag inte hunnit efterbehandla, har jobbat inatt och har även en natt kvar. Men imorgon kväll hoppas jag på att kunna gå igenom dem. Är så nyfiken då jag testade att fota panorama för första gången :)
Vad gäller min lilla Gila så är hon otroligt vinglig, men har inte ont. Ringde idag och begärde blodprov på borrelia och ehrlichios, så det är inbokat i samband med besöket till ortopeden på onsdag.

Förra veckan hittade jag en tutorial på youtube som verkade lite häftig och som jag bara var tvungen att pröva. Den var lite knepig att få till men jag blev nöjd tillslut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar