söndag 9 september 2012

Förtrollande slända

Denna vecka har bara försvunnit för mig, men tur är väl det iofs.
Jag testade faktiskt på yoga, vilket slutade med nackspärr.. (Omöjligt jag vet, folk har berättat) ;)
Men det har äntligen släppt nu tack och lov.
Efter 3 riktigt intensiva nätter på jobbet så blev denna helgen en sovarhelg med lite datorsittande och filmtittande samt massa kaffe. Ikväll blir det film med älsklingen i telefonen.




 I början på veckan var jag med svärmor i Vimmerby en sväng, riktigt mysig liten stad verkligen.
På hemvägen stannade vi förbi vid Astrid Lindgrens barndomshem i Näs och kikade runt lite. Vid en liten damm på gården satt denna fantastiska trollslända, tyvärr så hade jag inte kameran med mig så denna bild är tagen med min Iphone och sedan efterbehandlad på datorn.
Visst är den bara så söt, ser ut att klia sig på hakan och fundera.

2 kommentarer: