söndag 23 september 2012

2års-dagen

Idag är det 2 år sedan jag och min stora kärlek fann varandra, det har hänt mkt under dessa år.
Jag hade mer än gärna firat denna dag tillsammans med Johan, ätit på samma restaurang som förra året. Men ibland krockar våra scheman tyvärr så vi får ha en kväll i telefonen med film och glass :)
Har just varit på kyrkogården och planterat lite höstblommor hos mormor och låtsasmorfar, det var en härlig stämning med några solstrålar och lite regndroppar som hängde på träden. Jag älskar hösten (älskar faktiskt alla årstider), nu är det tända ljus och dricka varmt- säsong som gäller efter att man varit ute på alla höstliga promenader med töserna. För ett par veckor sedan var fåglarna här (kan ej namn på sorten) som äter upp rönnbären varje år som växer precis utanför. Skyndade att fota då det bara tar en dag ungefär tills de har smaskat i sig alla bären.
Nu väntar tvättstugan på mig, ha en fortsatt härlig söndag alla!


2 kommentarer: