söndag 11 november 2012

Nordkroken

Nu har jag fixat med de sista bilderna från min resa till västkusten. Dessa är tagna i Nordkroken som Johan växte upp i. Det var enormt vackert där och det fanns mycket att fotografera. Tyvärr kom vi dit för sent så det gick inte att få så många bra bilder i de ljusförhållandena. Men vi kommer definitivt att åka tillbaka. Katten på bilden är Johans pappas och sambos, han heter Stellan och är en pratig och sällskapssjuk sötnos som höll oss sällskap dessa dagar.
I fredags var jag med en kompis på kulturnatten, riktigt mysigt med alla människor och de otroligt duktiga dansarna som visade vad de kunde. Blev så sugen på att lära mig någon dans, det blir att dra med mannen på kurs sen ;)
Ute är det mörkt och disigt, riktigt mysigt ju. Snart är det jul och det ser vi så mkt fram emot, allt pynt som ska upp och allt gott man ska äta - längtar!
Ikväll ska säsongens första julmust öppnas och avnjutas, (apotekarnes självklart) till filmen Abraham Lincoln: Vampire hunter.
Nästa vecka kommer min älskade hem för att stanna i flera dagar, han är enormt efterlängtad.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar